ponedeljek, 14. junij 2010

Za 50 let / For 50 years

Očitno je leto 2010 leto petdesetletnic, namreč še ena mamina kolegica praznuje, pa me je prosila za voščilnico. Pred kratkim sem nabavila nekaj novega papirja od DCWV in mi je res božanski. Kljub neznosni vročini, mi je uspelo nekaj skupaj spravit, čeprav sem morala popravljat napis (najprej je bil naziv Abrahamovka, pa kao ženske nimajo rade tega naziva - zato sem ga na mamino željo spremenila). In tukaj je...
Hvala za obisk!

It looks like we have a few more 50-year old women this year. Another moms friend celebrates, so she asked me to do a card for her. Recently I bought  some new papers from DCWV  and it´s really gorgeous. Despite heat, I managed to do something (although I had to repair a title). And here it is...
Thanks for your visit!
 
 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala za tvoj obisk in komentar:)