torek, 1. junij 2010

Poročne

Poroke so za nami, jaz pa nisem objavila še ene čestitke, ki je v bistvu bila namenjena za isti par, kot tista, ki sem jo že objavila (malo sem jo prerihtala). Obema sem naredila še kuvertico, znotraj pa je žepek za denar (ali bone).
Uživajte,
DiDi

5 komentarjev:

  1. opa.. pa sem našla soimenjakinjo :) lepe čestitke poročne si naredila, lep topel pozdravček Didi

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow! They're absolutely beautiful!
    I love the colours and the designs are fantastic. The cards look very elegant.

    Hugs,
    Marina

    Thank you for your lovely comment and for entering my candy :O)).

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw kako si pa ti napredovala v svojem čestitkanju.Bravoooooooooooooo:):)

    OdgovoriIzbriši
  4. waw kako si pa ti napredovala v svojem čestitknju,braaaavvvvvvvvvvvvvvvvvvooo:):):):)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)