torek, 15. junij 2010

Miška med slaščicami / Little mouse in sweets box

Ta mišek od Penny Black me je prav vabil, da ga končno uporabim. Je že tako, da je kup ljudi okrog mene, ki praznujejo v pomladansko/poletnih mesecih, zato se kar vrstijo... Le vem ne, če bodo vsi prišli na vrsto :-(
Spet sem uporabila novo zalogico. Papir je trši in dejansko že okrašen z glosom in bleščicami, kar mu daje elegantnost. Preizkusila sem tudi nove igračke, barvala pa z VersaColor blazinicami. Namenjena je bratrančevi ženi, fajn punci!
Užijte dan!

This Penny Blacks´ mousie was just inviting me to use it. In spring/summer time a lot of my friends and family have birthdays, so it is more job for me to please them all. But I just don´t know if  I`ll be able to :-(  
Again, I used my new paper, which is harder and already covered with gloss and pearls. That´s why it looks more elegant. I also used my new toys and colouring with VersaColor ink. It is for my cousins´ wife, great girl!
Enjoy the day!

1 komentar:

Hvala za tvoj obisk in komentar:)