nedelja, 7. december 2014

Božično-novoletne # 4.par

Pa je vikenda spet konec. Delovni petek se je zaključil z obiskom Miklavža, sobota je minila z izdelavo še zadnjih paketkov, danes pa smo se v tem turobnem popoldnevu prijetno družili v krogu družine. Kot sem omenila, sem letos pri skoraj vseh voščilnicah uporabila embosirne srajčke...ker so me pač prevzele in sem se z njimi lahko igrala (od različnih postavitev, do pozitiva oz. negativa - meni je ljubši izbočen pozitiv efekt). Z drugo voščilnico niti nisem bila zadovoljna in še vedno mi ne sede, prva pa mi je uspela. Bučka je izrezana s šablono in podložena s karo vzorcem ter obrobljena z bleščicami v lepilu.
Lahko noč in uspešen začetek novega tedna vam želim.

2 komentarja:

  1. Obe sta nekaj posebnega in zelo lepi. Všeč mi je, ker si bunkico podložila s karo vzorcem.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res sta nekaj posebnega. Prva je tudi meni takoj padla v oči zaradi lepega karo vzorčka.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)