četrtek, 15. december 2011

V pričakovanju odhoda...

Parkrat sem že na rahlo nakazala, da v tem mesecu odpotujem na daljši zaslužen dopust (letos ga še ni bilo), za cele 3 tedne. Malo...veliko...kakor za koga. In ker jutri odletim v daljnjo Avstralijo, se mogoče komu zdi malo. Kakorkoli...v vsakem primeru bo nepozabno doživetje! Moja tetka s stricem me že nestrpno pričakuje (in mojega dragega seveda), tako da živčki že počasi delajo. Do sedaj ni bilo časa za živčkanje, ker imam dela v službi še vedno čez glavo. Vse je treba poštimat, da bo funkcioniralo tudi brez mene. In ker pač imam fajnega šefeka (beri tast), bo to zlaufalo :)
Zato vam za konec vsem skupaj želim in privoščim mirne, čarobne božične praznike ter nepozaben vstop v prihodnje leto. Ker moje vsekakor bo....se strinjate?!
Resnično lepe praznike vam želim!!
Dijana

5 komentarjev:

  1. Srečnica :) Vsekakor uživajta, občudujta naravne in druge lepote, okušajta hrano, spoznavajta domačine ... Potem pa se vrnita v lepo Slovenijo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala Helena! Bom, bom, bom... in itaq da se vrnem ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tebi lepe praznike in uživajta zasluženi dopust.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uživajta do nezavesti in se odpočijta, spoznajta veliko novega in lepega, ko se vrneš bomo pa malo brali kako je bilo, a ne?
    Zavidam vama poletno garderobo in toplo sonce...:):)
    Tudi vidva vstopita v novo leto primerno kraju, kjerkoli že bosta.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uživajta, imejta se maksimalno lepo in srečno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)