torek, 25. oktober 2011

Pogled skozi okno

Nisem si mogla kaj, da si ne bi privoščila kakšno novo štampiljko od LOTV. Ta Milly, ki z muckom gleda skozi okno, mi je bila prav simpatična...zasanjana, nežna, topla. In v vsaki barvni kombinaciji pride lepo. Moja je tokrat modro-roza, katero vedno rada kombiniram. Ker pa ena spet ni bila dovolj, so nastale še 3 sestrice.
Uživajte!

6 komentarjev:

  1. Res simpatična štampiljka in še bolj simpatične voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res deluje zelo toplo, točno tako kot mora. Lušne so!

    OdgovoriIzbriši
  3. luštno!
    to me je spomnilo,ko smo na Švedskem lepili bele trakove na okna,da smo ustvarili križe in potem smo pošpricali malo umetnega snega,da je bilo bolj prijetno.in še božična zvezda v oknu in mi na toplem,oooo...kako lepo

    OdgovoriIzbriši
  4. Še ena navdušenka na štampiljkami LOTV. Lepe voščilnice si naredila, tako tople in nežne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo luštno! Barvna paleta mi je tudi zelo všeč.Čudovite čestitke!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)