sreda, 15. december 2010

Fraktura

Ne govorim o zlomu, ampak o gotici v tej obliki, ker je res vsa kao zlomljena ;)
Ker sem se jo pred kratkim učila, pridejo počasi na vrsto še besedila, pa verzi... (enkrat sem jo že objavila).
Od unciale (učila lani) je meni osebno lepša, pa še piše se fajn, čeprav mogoče ne zgleda (sploh ni težka, kljub temu, da je ena črka sestavljena tudi iz desetih potez :o ). Tiste, ki pišete kaligrafijo, veste o čem govorim. Pa še ve povejte svoje mnenje (pa ne prosim to, da postajajo črke proti koncu večje - še rabim filing)...

7 komentarjev:

  1. o kako si to lepo napisala in res je, za to pisanje potrebuješ filing in šele, ko dodaš nekaj svojega truda in veliko vaje lahko res rečeš uaw

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si napisala in prav nič ni videti večanje črk :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj dosti filinga ne potrebuješ več :) Vsekakor je fajn, če kaligrafijo vadiš nekajkrat tedensko. Pač sodim po sebi :)
    Lepo si napisala čudovito misel!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepo si to napisala! Tudi sama sem bila na takem tahitrem tečeju, pa nič odnesla:(:(. Vem treba je vadit, pa vadit in še vadit. Enkrat, ko bo čas.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo, si že skoraj na cilju.
    Meni navkljub lanskoletnemu tečaju manjka še ogromno vaje.

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo si napisala. Se pa priključujem mnenju, da je kaligrafijo treba redno vadit.

    OdgovoriIzbriši
  7. Morda bo z naslednjim namigom lažje pisati: kaligrafi si načrtajo vrstice vsakič posebej, jaz sem malo poenostavila: načrtala sem podlago, si pripravila dve lahki leseni "kobilici", nanju postavila pleksi ali steklo, na tla namizno svetilko, ki osvetluje načrtano podlago in papir, na katerega pišem; se obnese, vse črke so enake.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)