četrtek, 25. november 2010

V vijolični


Za spremembo sem želela uporabiti še kakšno drugo barvo kot klasiko za praznične voščilnice. Ker mi je poleg rdeče zelo pri srcu tudi vijolična (ki mi mimogrede predstavljata karizmatično kombinacijo!), sem jo kombinirala s krem oziroma zlato barvo. Nekaj hroščkanja, embosiranja z zlatim prahom in 3D nalepke bučke, ki sem jih našla v Prometeju (zgleda prav zanimivo) ter zrcalna postavitev.
Pa sončen pozdravček!

3 komentarji:

  1. Zanimivo barvno kombinacijo si izbrala. Všeč mi je kombinacija z ornamentom :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Malo neobičajne barve, vendar je izpadlo zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res si izbrala zanimivo barvno kombinacijo in zelo dobro postavitev voščilnice. Jaz imam pri fotografiranju vijolične vedno težave, nastane kar neka modrikasta barva...Pri tebi je vijolična še vedno lepo prepoznavna. Lepo!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)