sreda, 8. september 2010

Spet doma

Ja res je! Kljub temu, da je minil že en teden od dopusta, ne pridem do sape, saj sem zasuta z delom, tako da še na hrano pozabim :). Pa da ne omenjam stalna družinska srečanja, zdaj na enem, zdaj na drugem koncu Slovenije. Še dobro, da sem "potovalni" tip.
Ker je bil dopust res 1A, me v prihodnje spet vleče na isto mesto. In sicer na Mallorco. Je bilo skoraj prekratko, saj z mojim nisva videla vsega, kar bi se še dalo. Še dobro, da je bilo par dni oblačno, da ni bilo prevelikega trpljenja zaradi vročine, ko sva z rentanim avtomobilčkom divjala naokoli. Tako sva videla veliko; vozila sva se z vsem mogočim - ladja, vlakec, tramvaj (poleg letala, taxija, busa), bila v zmajevih jamah, na skrajni severni konici, na mnogih peščenih plažah, v diskotekah, v Palmi ... in kaj bi naštevala! Vsekakor luxuz na vsakem drugem koraku, predvsem v Palmi in vredno ponovnega obiska. Pa naj fotke povedo več...
(se že v naprej opravičujem za dolg post! upam, da vam ne bo dolgčas)
To je bila "najina" peščena plaža, Platja de Palma, dolga slabih 5km, ob njej pa 140 hotelov. Bila sva v Can Pastilli, na začetku plaže, kopala sva se nekje na sredi, do koder sva lepo racala po mivki in vodici..ohhh...

Zvečer sva se peš odpravila na drug konec plaže, v mesto S`Arenal (v ozadju vidna razsvetljena plaža). Naj omenim, da prevladujejo Nemci, saj imajo kar svoje četrti (dobiš filing, kot da si na Oktoberfestu).
Bila sva še na enodnevnem izletu po zahodnem delu otoka (hribovje Serra de Tramuntana), se vozili z električnim vlakcem in tramvajem.
V Puerto de Soller smo presedlali na ladjo in pristali s v skritem zalivčku med skalami in peš-predorčki.
Po dogovorjenem času smo se naložili na bus in po gorovju Tramuntani vijugali na ozki, zaviti cesti...bbbb...
Naslednje postaje so bile še: jezero Gorg Blau, samostan Lluc ter Inca z usnjarsko trgovino/tovarno.
Pa so dnevi tekli in jasno da bi rad človek videl čim več, ne pa lenobno poležaval na plaži (vsaj jaz nisem tak tip). Potrebno je bilo obiskati še znano severno točko, s katere je res sapojemajoč pogled (vendar je bilo žal rahlo megleno in oblačno za prostran pogled). Pa vendar, se nisva pritoževala, saj bova še prišla...baje... :)
Znana S točka Cap de Formentor,

...s prepadom in kristalno globino morja...
Preden sva prispela na to točko, sva se ustavila še v Port Pollenco, manjšem ljubkem obmorskem mestecu, polno družin in Angležev predvsem ter v Alcudiji, kjer sva se sprehodila znotraj mestnega obzidja.
 Za zadnji dan rentanja sva izbrala še vzhodni del otoka. Najprej so bile na vrsti zmajeve jame.
Sledil je Porto Cristo, še eno mestece v zalivčku. Spet božansko in romantično...oh in sploh...

...za zakjuček dneva pa še mesto Cala Millor, kjer se razprostira 1.8 km peščena plaža...in tako zgleda ob 15.uri, ko je oblačno in vetrovno.
 Za konec še obisk glavnega mesta Palme - ponoči in podnevi.
Upam, da vam je bilo vsaj malo topleje ob gledanju slikic v tem vremenu in da so se vam pocedile slinice. Kajti Mallorco resnično priporočam, predvsem ljubiteljicam neskončnih peščenih plaž, toplega morja, romantike, palm, fikusov in drugih dreves, katere imamo pri nas v cvetličnih lončkih :)).

Pa lep pozdravček in upam, da se bom imela kmalu čas vsesti še za mizo in kaj narediti. Že doooolgo ni bilo nič...ja vem...tako pač je....
PaPa

3 komentarji:

1. Krasne fotke. Mi je čisto jasno, zakaj bi se še rada vrnila. :)

2. Imela si res Dopust pisan z veliko začetnico!

3. O, tole me je pa preselilo točno 20 let nazaj, ko sem bila na Palmi v mladinskem delovnem kempu in se imela NORO dobro! Hvala za naval spominov!

Hvala za tvoj obisk in komentar:)