sreda, 26. maj 2010

Petkova skica / Friday sketchers

Najprej en sonček pozdravček vsem ustvarjalnim blogerkam!
Tako dolgo že nisem nič naredila, da sem zamudila kup izzivov, ki sem se jih želela udeležiti. Pa še to, kar naredim, delam po obrokih...hmmm...Upajmo na boljše. No, spet sem uporabila ježka, pri barvanju pa stalno naletim na kakšno boljšo izvedbo in rešitev. Še vedno ostajam pri barvicah, ki jih prelivam z vodnim čopičem...in gre prav fino. Za podlago pa sem začela uporabljati 400g blok za akrilne barve. Zaradi vode se list ne guba, barve pa se lepo razporedijo. Uporabila sem še čipko, kombinirano s trakcem, perlice, ki sem jih nanizala na kovinsko palčko ter papir iz zaloge. In tukaj je...ježek, ki teka teka... s šopom vrtnic :)
Z njim se prijavljam na Friday Sketchers-Sketch#103

Hvala za komentarje in lep teden vam želim,
Di

1 komentar:

  1. Great card ;0)
    Thanks for joining us at Friday Sketchers this week!

    Janneke X

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)