petek, 16. april 2010

Poročna / Wedding card

Pred vrati je maj, mesec ljubezni in s tem tudi mesec porok. Ker sem na eno (zaenkrat) vabljena tudi jaz, sem naredila eno nežno in cart čestitko v roza/beli barvi.
Izbrala sem skico za Sketch and Stash Challenge 33 .
Uporabila sem hroščka za embosiranje in izrezovanje, štanco, srebrn embosirni prah, perlice, trak in pa seveda bleščice. Za dodatek pa so še trije metuljčki.

Soon comes May, month of love and weddings. Because I´m also invited on the wedding, I made one cute card in pink/white colour for Sketch and Stash Challenge 33 .
I used  cuttlebug for cutting/embossing, puncher, silver embossing powder, glitter, ribbon... As an addition I put 3 small pink butterflys.

Hugs, Didi













2 komentarja:

  1. Aww, how pretty, and so elegant too! Love the embossing!
    Thanks so much for joining us at Sketch and Stash!
    Love Becky xx

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj obisk in komentar:)